Foto's Routeburn Track online tot Zondagochtend - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu Foto's Routeburn Track online tot Zondagochtend - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu

Foto's Routeburn Track online tot Zondagochtend

Door: Rowan & Bart

Blijf op de hoogte en volg Rowan en Bart

08 April 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo

Wij zijn blijkbaar vergeetachtig. Eerst wilden we al de foto's van Milford Sound tot en met Kaikoura online zetten, maar nu blijkt dat we 3 dagen niet laten zien hebben. Deze 3 dagen trektocht willen we jullie niet weerhouden. Vanaf nu komen foto's snel online, zondagochtend staan er waarschijnlijk al andere.

En de teksten zullen spoedig komen, be aware!!

Greetz
Bart en Rowan

• 08 April 2009 - 21:16

Meteke:

Ben naar mijn metekindje gaan kijken. Een meisje, maar zo mooi. Frans dacht dat jou tel. betaaltel. was omwille van kort nummer. Was er ontzettend blij mee en vertelt het aan iedereen die naar dat mooie wonder komt kijken. Bomma is met mij mee geweest en dat vond ik dus fijn. Tweede x overgrootmoeder. Is iets wat je mag meemaken en ik denk dat ze er wel heel gelukkig mee was.