Australische telefoonnummers - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu Australische telefoonnummers - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu

Australische telefoonnummers

Door: Rowan & Bart

Blijf op de hoogte en volg Rowan en Bart

13 April 2009 | Australië, Melbourne

Willen jullie ons telefonisch contacteren, dan kan dat nu ook op onze Australische nummers:

Bart : +61 404267838
Rowan: +61 404268064

In Oost-Australië is het steeds 8 uur later dan in West-Europa. Bellen naar Australische nummers kan vrij prijzig zijn.

• 12 April 2009 - 17:32

R & L:

OK, genoteerd. Dank je !
    Trouwens, prachtige foto's en nog bedankt voor telefoontje van van de namiddag. Doei jongens. Kort af! Gelukkig !

• 16 April 2009 - 21:14

Robert En Lin:

Rowan, nog fijne reis verder. Jullie zullen mekaar (misschien?) wel missen. Maar zien mekaar toch binnenkort, met al jullie verhalen en foto's. Geniet er nog van, hé! En laat ons ook maar iets weten van het vervolg van jouw avonturen, ok? Liefs, X