Zalige Paaswensen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu Zalige Paaswensen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rowan en Bart - WaarBenJij.nu

Zalige Paaswensen

Door: Rowan & Bart

Blijf op de hoogte en volg Rowan en Bart

12 April 2009 | Australië, Melbourne

Hallo vrienden van Belgie en omstreken,

Naast het feit dat we komen meedelen dat met ons nog alles prima gaat, komen we jullie ook de zaligste paaswensen overbrengen. Deze wensen zijn enkel geldig indien jullie nog wat chocolade eitjes voor ons overlaten. Anders gaan we hier echt niet mee kunnen lachen. Die gekookte eieren mogen jullie van ons opeten, want we gunnen het jullie niet om ons een voedselvergiftiging aan te smeren.

Bedankt bij voorbaat en laat de eitjes smaken. Nu gaan wij verder zoeken naar eieren en de paashaas, want we hebben hem nog niet gevonden.

Groetjes Rowan en Bart

• 12 April 2009 - 05:56

Marina En Jos:

Ook voor jullie een zalige Pasen gewenst. Blijf ons vooral op de hoogte houden van jullie avontuur, want het is fantastisch om jullie vanuit Belgie te kunnen volgen. Het allerbeste en tot de volgende.

• 12 April 2009 - 07:10

Robert En Lin:

Dank jullie voor de Paaswensen. Ook voor jullie de allerbeste wensen. En stuur ons nog veel aangename berichten en mooie foto's. We wachten er op !

• 12 April 2009 - 12:33

Thuisfront Stokrooie:

Van hier uit ook een zalige pasen met een smakelijk paasmenu en veel chocolade eitjes. T zijn weeral zo prachtige foto's, ze worden iedere keer mooier en mooier! Beginnen steeds meer te denken dat we daar ook wel eens naar toe willen gaan. Dus geniet er nog maar van, het is jullie van harte gegund!

• 24 April 2009 - 11:53

Rowina En Christophe:

Bedankt voor het kaartje! Nog een zalig Pasen. Als ik jullie verhalen en foto's zie, wordt ik toch een beetje jaloers... Ik kijk uit naar je terugkomst, zodat je ons een avondje kan entertainen met je reisverhaal (allé ik hoop dat die er komt). Wij hebben ook nog leuk nieuws.
    Geniet er nog van met jullie beide, maak zoveel mogelijk mooie herinneringen.
    knuf Rowina en Christophe